2015. október 22., csütörtök

A Te megoldásod is lehet!


Nem a szakítások, még csak nem is a halálok az igazán tragikusak: hanem a megváltoztatás lehetetlenségének képzete.
Jókai Anna


Tegnap este webkonferenciát hallgattam. Ez is egy lehetőség a sok közül, amit az Oriflame keretein belül tréningént választani lehet. Szeretem, mert este nyolc óra után van, az otthonomból hallgathatom Andi szavait, akár pizsamában is lehetek, hiszen láthatatlan vagyok!
Most is sok jó dolog elhangzott, az egészséges táplálkozástól kezdve, az értékesítésen keresztül, egészen a sikertörténetekig.
Andi olyan vezető, aki nyomot hagy az emberben. Néha felpiszkál, néha meghat, néha meghökkent, az esetek többségében pedig lekesít.
Most egy kicsit megpiszkálta érzékeny, nyugodt víztükrű lelkivilágomat.

Sokszor hallom, nagyon szokszor, mi több tőlem is lehetett hallani azt, hogy:
  • nem elég a fizetésem
  • nincs munkám
  • kicsi a nyugdijam
  • bárcsak lenne lehetőségem
  • bárcsak lenne több szabadidőm
  • bárcsak megvehetném
  • bárcsak megtehetném

Mikor megismertem az Oriflame adta lehetőségeket, nagyon megörültem, hiszen olyan  megoldást találtam végre a problémáimra, ami nem csak nekem, hanem a többi embernek is tud segítséget nyújtani. Lelkes voltam és boldog, mint ahogy ma is, de rá kellett jönnöm, nincs olyan, hogy valami mindenkinek egyformán megfelelő. 
Olyan ez mint a sztreccs ruha, hiába jó rám, ha egyszer nem érzem jól magam benne.
Ha nem való mindenkinek, akkor mégis, kik azok, akiknek ez megoldás lehet ?
A válasz nagyon egyszerű!
Azoknak lehet megoldás az Oriflame, akik ezt elfogadják, és élnek is vele.
Erőltetni kár, és nem is szabad, viszont úgy érzem még sokszor kell beszélni arról, hogy van segítség, ugyanis nincs olyan, hogy lehetetlen.
Bármi lehetséges lehet, ha Te is úgy akarod!
Akarod?


Ha több információt szeretnél, ha kíváncsi vagy a hogyanokra, ha minden kötelezettség nélkül szeretnél személyes tanácsadást kérni, itt jelezheted: maradjszep@gmail.com  .





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése