2015. október 13., kedd

Tanulni, tanulni, tanulni....

A hit nem mozdít el hegyeket, hanem éppenséggel hegyeket tesz oda is, ahol nincsenek.
Friedrich Nietzsche

Bármiről is legyen szó, hit és tanulás nélkül nincs fejlődés. Tetszik, nem tetszik, ez van!
Az Oriflame egy jól kialált, jól működö, sikeres, jól jövedelmező rendszer. A kérdés az, hogy Én, az Én személyiségem mennyire van "kész" arra, hogy azt jól használja?
Olyan ez, mint mikor van egy klassz autó, és adva van hozzá egy sofőr.
Ha a sofőr azt se tudja, hogy miként kell elindulni, tolatni, vagy tankolni, az nem az autó hibája. 
Tehát, ha ez az üzlet nem működik, akkor bizony tőlem nem működik! Nekem kell jobbá válnom, nekem kell tanulnom, mert az Oriflame, köszöni szépen , jól van!
A hit kipipálva, a tanulás viszont folyamatosan jelen van, egy véget nem érő folyamatként.

Péntek délután egy rendezvényen vettem részt, ami marketingről és egyéb hasonló fontos dologról szólt. 
Azt nem mondom, hogy álmatlan éjszakáim voltak előtte úgy izgultam, de azt beismerem, hogy felruháztam ezt az eseményt minden földi jóval, és azt gondoltam, hogy minimum megvilágosodok majd és ezzel a továbbiakban végére is érek mindenféle szenvedésnek. 
Így jár az, aki előre iszik a medve bőrére, aki csak úgy magának önszorgalomból légvárakat épít és azt gondolja, hogy minden előadót egy anya szült. Hát nem! Nagyon nem!
Két óra feszült figyelem után, jó volt végre kint lenni újra az utcán, beszívni a hidegnek hideg, de frissnek nem mondható levegőt. Miután alaposan kiszellőztettem a fejem, újból átrágtam magam a hallottakon. Elég tömény volt a sok-sok új információ, és néha bizony csak néztem, miről is beszélnek, pedig tényleg figyeltem.

Összegzésként :
Kaptam válaszokat ? Igen!
Tanultam? Igen!
Hasznos volt? Igen!
Hát akkor rendben is vagyunk, azt hiszem... 
Most már csak az van hátra, hogy a megszerzett tudást alkalmazzam. Ez a nehezebb, de izgalmasabb része a munkának.
Hát akkor Hajrá!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése