2015. október 9., péntek

Szabadság minden nap


Aki jó cselekedetekre szánja el magát, nem számíthat arra, hogy az emberek eltakarítják az útjából az akadályokat. Sőt el kell viselnie, hogy újabbakat gördítenek elébe.
Albert Schweitzer

Régen a péntek volt a kedvenc napom. A hétköznapok a túlélésről szóltak, a hétvégék pedig magáról az életről. Igazságtalannak éreztem, hogy a jó dolgokra csupán heti két nap jut, míg a kötelező kevésbé jóra pedig öt is. Nem volt egy boldog időszak, legalábbis munka szempontjából.
Volt persze közel tíz olyan évem is, amikor vállalkozó voltam és akkor éreztem először azt, hogy milyen dolgozni nem csak kötelességből, hanem azért is mert jó. Annyira jó volt, hogy csak azt akartam csinálni, csak a munkámmal akartam foglalkozni, még a szabadnak mondott időmben is.
Ahogy telt múlt az idő, változtak a körülményeink és velük együtt Én is. Magam sem tudom miért, de már nem volt olyan nagy az öröm, a lelkesedés is elillant és ami addig úgy vonzott hogy szinte beszippantott, lassan taszítani kezdett. Megint hagyományos munkásévek következtek, de tudtam legalább, megtapasztaltam, hogy van egy másik fajta élet is, ami lényegesen izgalmasabb, mint amiben odáig részem volt. Valahol itt kapcsolódott be az MLM, mint egy új lehetőség gondolata. Amít kínált, az nekem teljesen megfelelt. Néhány számomra igazán szimpatikus dolgot megemlítenék:
  • Szabad vagyok. Akkor dolgozom, amikor akarok. Annyi szabadságom van, amennyi éppen szükséges. Ha megbetegszem Én, vagy a gyerekek, nincs stressz meg bűntudat, hogy mit fognak szólni, mert nem tudok menni. 
  • A magam ura vagyok, nincs főnököm. Nem kell attól tartani, hogy vajon mikor rúgnak ki, nincs kötelező túlóra, nem vagyok kiszolgáltatva senki szeszélyének.
  • Növekvő kereset. Ez nekem azért tetszik, mert nem az időmet fizetik. Persze kényelmesebb az, amikor ha elvégzem a munkát, ha nem, az időm fizetve van, de ha nem csak a holnapot és a hóvégét nézzük, akkor a teljesítmény alapú sokkal jobb. A kitartó munkának itt folyamatosan emelkedő kifizetés a jutalma. Folyamatosan emelkedő és nem ugyanannyi, mint ahogy egy hagyományos munkahelyen szokás.
  • Képzések. Ez fontos, hiszen jobbá válni, tanulni, képzések keretein belül a legegyszerűbb. Természetesen ez nem kötelező, de aki ezzel foglalkozik, annak ez a lehetőség valóságos kincset ér. 
  • Passzív jövedelem. Nagyon klassz, hogy mindenféle kezdő tőke nélkül létrehozhatok egy olyan jövedelemforrást, ami egy életen át gazdagít engem és az egész családomat. Egyedüli befektetésem csupán az időm és a kreativitásom.
Az Oriflame nekem lehetőséget és biztonságot ad. Bárkinek megadja, aki úgy érzi az élete több mint a hétköznapok és a hétvégék, aki szeretné az életét kényelmesebbé tenni, esetleg úgy érzi, hogy inkább tud azonosulni az álmaival és a céljaival, mint az évei számával.

Egy álom csak egy álom, egészen addig, amíg úgy nem döntesz, hogy igazzá teszed.
Harry Styles



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése