2015. október 16., péntek

Valós problémák ?



A legegyszerűbb dolgok azért nehezek, mert az egyszerűségük kételyt szül, az emberek mindig valami rejtett csapdát sejtenek, pedig a csapda sehol...

Az Oriflame termékeket használni jó érzés, egy kis kényeztetés a hétköznapokban, Én nagyon szeretem. Mivel tényleg nem volt még rossz tapasztalatom, ezért bátran merem ajánlani is! Mint ahogy a szuper körmösömet is világgá kürtöltem, mert annyira ügyes, hogy azt mindenkinek tudnia kell!
/ Aki egyszer kipróbálta az Ecollagen termékcsaládot, ami ugye a ráncokat simítgatja nagyon sikeresen, vagy a Milk & Honey testápoló nyújtotta luxusát , az tudja pontosan miről beszélek./

Az Oriflame üzleti része azért egy kicsit több, mint hogy használom a terméket, de az alapja végül is ez. Hitelesen azt tudom "eladni", amit Én is szeretek, ez szerintem rendben is van.
Ha ezzel pénzt is szeretnék keresni, akkor lesz még feladatom, de az igazán könnyen megvalósítható. Ennek ellenére van itt néhány kifogás, ami nem is kifogás, hanem megalapozatlan ítélet leginkább. Íme néhány:

- Na, ne már! Kizárt, hogy működjön!
 Eleve kizárja a sikert, úgy, hogy nem vizsgálta meg!

- Már olyan sokan csinálják, csak azoknak éri meg akik régóta benne vannak.
  Sokan regisztrálnak valóban, de általában az első apró problémánál feladják, ezért nem igaz a "sokan csinálják" kijelentés. Akik valóban foglalkoznak ezzel, tehát ebből élnek, azok annyira nincsenek sokan.

- "Terike" is belebukott, pedig mindig rendelt magának és a szomszédjának is!
    Ettől még nem bukott bele semmibe, csak annyi történt, hogy használta a terméket és a szomszédjának is vitt belőle, amin volt is azonnali haszna. Ugye Terike?

- Én nem tudom csinálni, mert nem vagyok olyan, olyan tukmálós!
  Ezért külön köszönet, mert tukmálni nem is szabad! Ajánlani viszont lehet. Például, ha tetszik a rajtam lévő parfüm valakinek, és megkérdezi, hogy mi a neve, vagy hol vettem, akkor bizony Én megmondom, sőt a katalógust is átadom, hátha megtetszik belőle más is és örömmel elhozhatom Neki.

- Ez egy piramis rendszer!
  A piramis rendszerben nincs termék, csak tagdíjak. Itt van termék, azon van haszon, sőt a csoportforgalom után van jutalék is.

Végezetül annyi, hogy ez  egy olyan lehetőség, ami mindenkit megszólít, mindenkihez beszél, de csak az hallja meg, aki erre nyitott.

Szép hétvégét! :-)

Észrevételeid ide is írhatod: maradjszep@gmail.com




-

1 megjegyzés: