2015. október 19., hétfő

Az élet egy nagy bazár! Minden eladó!

Mikor még kislányka voltam, nagyon szerettem vásárba, búcsúba járni. Az a sok ember, a színek,  a fények, az illatok, különféle cukorkák, a zsivaj.... és végre számomra is elérhető magasságban voltak az eladni kívánt portékák az asztalokon. Ma már kevésbé szeretem az ilyesmit, viszont maga a világ lett egy hatalmas vásár. Ma már tényleg minden eladó és mindenre van vevő is.
Az eladási technikák egyre jobbak, és néha még Én is majdnem megveszem azt, amire semmi szükségem. Összesen két oka van annak, amiért nem esek a csábító ajánlatok csapdájába:
  1. Ismerem a saját igényeimet
  2. Amit nem használok, kidobom. Kidobálni viszont nem szeretek semmit, ugyanis nem azért veszem, tehát, inkább százszor is átrágom a történetet, hogy valóban kell-e nekem, vagy csak a szemem kívánja.
Jó, jó, de ha ilyen tudatosan vásárolok, akkor hogy jön a képbe az Oriflame

Pont ezért. Mert tudatosan és megfontoltan döntök arról, hogy mi kerüljön a kosaramba. Mivel innen szerzem be a tisztálkodási szereket, a kozmetikumokat, a család számára a vitaminokat, sőt még a táskáimat is, ezért nem nagyon vagyok kitéve egyéb kísértésnek.
Ráadásul, ha saját rendelésemmel együtt hozom el a környékemen élő ismerőseim megrendeléseit, akkor azokon azonnali hasznom is van, így a saját rendelésemet, mondhatjuk úgy, hogy ajándékba kaptam. Katalógus záráskor pedig az összes nálam, vagy a csoportomban regisztrált vásárló után, még jutalékot is kapok.
Ma is ilyen nap van. Zárós nap!
Ez mindig izgalmas! Versenyfutás az idővel!

Szép napot és tudatos vásárlást!

Észrevételeid ide is írhatod: maradjszep@gmail.com

1 megjegyzés: