2015. október 5., hétfő

Ami számít, az Te vagy!


Az, hogy olyasmivel foglalkozom, olyasmiben hiszek ami nem megszokott és még mindig mumusnak számít, az az Én döntésem. Mikor megemlítem, hogy mit is csinálok, van úgy, hogy nem fogadnak kitörő lelkesedéssel, de ez egyáltalán nem zavar. Tiszteletben tartom azt, hogy nem egyforma az utunk, érdeklődésünk, mentalitásunk, értékrendünk, teljesen normális az ha mást akarunk az élettől, ettől még nem lesz valami értéktelen, csupán csak azért, mert nem egyezünk vagy nem azonos az ízlésünk.
A kétkedők néha kérdésekkel próbálják felnyitni a szemem, néha tanácsokkal próbálnak az általuk helyesnek meghatározott irányba terelni.
Köszönöm a gondoskodást, de tényleg semmi szükség rá, teljesen rendben vagyok!

Aki az MLM üzlettel foglalkozik, az tudja jól, mennyit lehet köszönni ennek a rendszernek.
Teljesen rendben van az, hogy nem az időmet fizetik ki, hanem az eredményeimet, de azt mindig rendesen és időben. Nekik teljesen mindegy, hogy napi 1 óra munkával érem el a kitűzött célomat, vagy napi 8 órát fektetek bele.
Szabadon, saját tempóban dolgozni úgy, hogy nincs számonkérés, elmarasztalás, kötelező teljesítmény, viszont eredményesség esetén van elismerés, megbecsülés, jutalmazás, szerintem ez nagyon értékes dolog.
Mindenkit szívem szerint arra bíztatnék, hogy nézzen körül, szemlélődjön, kíváncsiskodjon egy kicsit, és keressen egy számára elfogadható MLM üzletet, olyat amivel azonosulni tud és fogjon hozzá, építse fel az üzletét.
Hogy miért? Mert valami egészen jó dolog vár rá ezekben az időszakokban, egy új, egy másik világ nyílik ki, gazdagodni fog nem csak anyagilag, de emberileg is. Jó még az is, hogy nincs iskolai végzettséghez kötve, tehát mindenki előtt nyitott ajtók vannak és segítőkész mentorok. A végeredmény pedig nem más, mint egy minden szempontból gazdagabb élet, koronaként az egészre pedig a passzív jövedelem kerül.
Nekem az alábbi szempontok számítottak:
  • beilleszthető legyen az életembe
  • barátságos, megfizethető legyen bárki számára
  • széles termékválasztéka legyen
  • az egész család tudja használni
  • örökölhető legyen
  • Vitaminokat is forgalmazzon
  • állatkísérleteket ne alkalmazzon!
  • stabil, régota működő legyen
Egyedül csak az Oriflame felelt meg ezeknek a feltételeknek, pedig a listámon eleinte tényleg nagyon sok név szerepelt. Természetesen ezek az én szempontjaim, nekem ezek voltak fontosak, valószínű ha más szempontokat jelöltem volna meg, akkor az eredmény is más lett volna.
Örülök, hogy itt vagyok, hogy jó helyen vagyok.
Csapatunk , bár nem is vagyunk egy városban, mégis összetart, hiszen tudjuk, együtt minden célt könnyebb elérni!
Érdemes ezen is elgondolkodni!
Neked mi a célod? Mit szeretnél elérni?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése