2015. november 18., szerda

Egy katalógus három arca




Egy értékesítőnek, a legjobb dolog az elégedett vásárló!
Igazi boldogság az, amikor visszajelzést kapok arról, hogy már ketten is megdicsérték azt a rúzst, amit legutóbb rendelt, vagy hogy szeretne még három üveggel a Giordani Gold Essenza parfümből, mert a kolléganők napi szinten kérnek belőle "csak egy fújást".






Értékesítek ugyan ez tagadhatatlan, de nem vagyok vérbeli értékesítő. Sokkal jobban tudok örülni annak, ha az a megoldás, amit kínálok, segítség másoknak.

Mikor  a kezembe veszek egy katalógust és átlapozom, vagy megszagolom az illatosított oldalakat, elmondom mire gondolok.

Vásárlóként arra, hogy milyen szép és igényes ez az egész. Jó lapozgatni és mindig van benne valami új dolog.
Utána arra, hogy a barátnőmnek most lesz a szülinapja, és ez a Swarovski kristályokkal díszített karóra biztosan tetszene neki...
Végül arra, hogy mikor lesz már holnapután, amikor is átvehetem végre a csomagom?!

Értékesítőként teljesen más dolog jár a fejemben. Szinte azonnal beugrik, hogy az éppen akciós testápoló, parfüm vagy arckrém kinek is a kedvence. Tudom, hogy ki tud örülni a táskának, a kék sálnak és ki az, aki a körömlakkok szerelmeseként egy újabb színnel fog gazdagodni.






Végül pedig, egy ilyen katalógus, nem más mint egy mozgó illatszerbolt.
Igen, tényleg így gondolom! Olyan mintha lenne egy mozgó illatszerboltom, amit csak úgy ajándékba adhatnék bárkinek azért, hogy a számára szükséges pénzt ebből előteremthesse. Annyit, amennyit szeretne, amennyire szüksége van!

Vajon mit jelent neked, ha egy Oriflame katalógus kerül a kezedbe?
Ide megírhatod: maradjszep@gmail.com

http://hu.oriflame.com/products/digital-catalogue-current?p=201516





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése