2015. november 10., kedd

Gondolatok, és még egy szivárvány is!



Az írás számomra nem több, mint az ujjaimmal való gondolkodás.
Isaac Asimov


Tegnap este katalógus zárás után, elővettem egy füzetet és egy tollat , majd nekiláttam a következő katalógus időszak megtervezéséhez.
Az első 10 perc, vagy még talán több is, teljes csendben telt el.
Nem jöttek az ötletek, nem jutott eszembe semmi, és már elég fáradt is voltam egy hosszasabb töprengéshez.
Aztán gondoltam felteszem az életmentő kérdésemet, mutasson is bármerre, követni fogom!
Nagy nyomtatott betűkkel az oldal közepére felírtam, majd a nyomaték kedvéért alá is húztam az alábbi mondatot:


MIT AKAROK VALÓJÁBAN?


Ez hatott. 
Igaz nem azzal kezdtem, hogy a katalógussal mik a terveim, hanem teljesen más dolog furakodott előre, ami egyáltalán nem baj, hiszen más területei is vannak az életemnek, amik legalább olyan fontosak, őket is dédelgetni kell egy picit. 
Mire befejeztem a jegyzetelést, a kép teljesen összeállt, kerek lett, és még valami; hatott rám. 
Több volt ez mint jó érzés! 
Talán egy megfejtett titok lehet ilyen, vagy eső után a szivárvány....

Ez a katalógus nagyszeű lesz! A borítója  nagyon könnyed és egy kicsit ünnepi, ízlésesen csillogós, a lányok többsége ezt szereti, de nagyon! 
Van benne új parfüm, azonos illatban tusfürdő, testápoló, Stardust néven keresd!
Továbbá, a nélkülözhetetlen Univerzális balzsam , most organikus méz kivonattal, és még sok szép, illatos figyelmesség névnapra, szülinapra, és igen, karácsonyra is!
Most ugyan november van, de gondolom, nem lenne ellenedre, ha a bőröd ünnepként élné meg a dolgos hétköznapokat is, ugye?


Ha még nem ismered az Oriflame termékeit és kipróbálnád szívesen, mindenféle kötelezettség nélkül, akkor csak írnod kell ide: maradjszep@gmail.com , és megoldjuk!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése